måndag, november 17, 2008

radhusrevolutionen

yahoo: nu kommer vi som ska förändra allting

obsalut: så att det blir galet gratis

vad är det du har bryggt här embryo det undrar vi nu

åh: en ficklampa som lyser mörker på dagen

bra idé den grillar vi den snor vi

men den kostar 25 öre

äh: allting är galet gratis det är en fri värld hurra

vad är det här som du har hittrat på embryo det undrar vi nu

det är en liten hiss för fåglar som inte orkar högst upp i trädet

kanonidé: den grillar vi den snor vi

men den kostar 25 öre

äh: allting är gratis eftersom det finns så snor vi det det säjer vi nu

men det grillar inte jag: eftersom jag är snäll

äh: det lönrar sej inte

vad är det här du har skrivit här embryo det undrar vi nu

det är en liten fin dikt: den handlar om en blomma som lär sej att flyga

men det kan dom ju inte

det är en dikt

men blommor är växter embryo dom kan inte

i dikten kan dom

jaha jaså kan dom

ja

jaså jaha jamen säjer du det: då grillar vi den också och snor den: tack ska du inte ha det säljer vi nu

vad är det där du har på huvudet embryo det undrar vi nu yo

åh: det är min helikoptermössa

snygg: den snor vi

men

tack ska du inte ha

jag vill ha min mössa

äh

min mössa

äh: vi ses nån annan gång ditt lilla embryo

vad jag har inne i huvudet kan ni inte ta i alla fall det säjer jag nu

vad har du inne i huvudet det undrar vi nu

åh: just ingenting det säjer jag nu

yo