tisdag, juni 12, 2007

embryo grår in i väggen

yo

men det var väl onödrigt

jamen den stod ju mitt i vägen i vägen väggen

men vart var du på väg på vägen

som vaneligt skullre jag hyra en dvde okcså gjick min vanelig väg på vägen okcså plötsligt stod den där i vägen på vägen väggen

okcså gjick du in i

yo

herregudrun ändå vad klantrigt det säjer jag nu yo

men vad skulle jag göran den stod inte där i grår

vad var det för slags

åh en helt vanelig brädvägg

av typen det undrar jag nu

av typen gammlat fotbollsplankc från anderssonskcans kalles tid det säjer jag nu yo

jaha ett äppepallarplankc menrar du

exsakt presis

jamen då förstrår jag det var mer som ett plankc än som en vägg

ja kankse

så då gjikc du inte in i väggen på rikctigt rikctigt det säjer jag nu yo

nej kankse inte det kankse

då är det inte särskelilt synd om dej embryo egjentligen tänkc på allan dom som grår in i rikctiga väggrar på rikctigt

yo

tänkc på allan bulror det säjer jag nu yo

okej sorry jag lovrar att inte göran om det det säjer jag nu yo

yo