måndag, juli 04, 2005

bob gedrolfs mössa och dom afrikanska

yo

vilcken helj man hade med live8live
okcså bob geldrof med sin gulliga mössa och bramed hiphop
men ingnen emnimen men ingen hophip som gjör ont ordenteligt
så det känns det blev som en soppa med musik

men soppa kan vara nyttigt det säjer dom i skolkan

men nu ska vi rädda afrika

det säjer jag nu yo och den som säjer nejnej
dom var ingna afrikaner på live8live med do mfattrar inte
att afrikanerna är i afrika och dom g8männen som äger
alltimg fast dom suger
dom i g8 sitter i typ skotteland och bestämmer köp afrika sälj afrika
vem vill ha en afrikan jag säljre en hel afrikan till bra pris
det säjer en g8snubbe yo
också en annan säjer vem vill ha en africkansk mössa jag har
alla africkanska mössor jag äger hela afrika
också det fattrar man inte: vem äger allting

ge tillbaka allting som ni har tagit det säjer embryo till g8männen

det där är inteinte din afrikanska mössa mannen den ska en afrikan ha

det säjer jag nu

den där afrikanen är inte din han är sin egen

vi är alla egna

jag är lite egen

det säjer jag nu yo

bob geldrof äger

men det var en kul mössa den var inte afrikansk den var bobgeldrofsk
det säjer jag nu yo