måndag, juli 04, 2005

dom galna

yo

nu får man hukra sej

för brollan och hans pollare dom har effter live8live
rädda afrika på tevede bestämmt sej

nu ska alltingtillbaks

allting ska tillkabs till afrika yo

vi i vilda västern är tjuvskurkar hela västens land är banditer roffare

nu lämnar vi tillbaks vad vit har stulrit säjer brollan med kartelongen

soffan som morran liggrer i är den africkansk det undrar bro nu yo
nejnej hon slapp

teven är den africkansk
dvden nej inet dvden nej den är japansk det messta är japanskt
i hela världen är det mesta japanskt

bannanerna är africkanska ner i kartelongen med dom
ananananasen är från perurto rico är det afrika undrar min bro nu yo

kanske

nej ta inte min anananananas

mina skateboardsgrejor är amrikanska inte afrikanska ge dej nu brollan

mina strumpor ja ja ta dom då jag kan barfota nu när det är somrar

det var det som var africkanskt: banananerna i skålen också embryos
strumpor och anananasen

farran säjer att brollans avkvariefiskar är från afrika men då ser han grinfärdig ut

vi måsste betala vår skulld säjer farran lämna tillbaka firrarna nu grabben

nejnej säjer brollan

men tänck på dom africkanska barnen

nejnej inte avkvariefirrarna inte sikliderna farran snälla

då får vi hittra på nåt annat säjer farran också nu får man hukra sej för han ser full i farstun ut farran också då kan det slutra ricktigt illa hansäjer: om ni ska betala tillbacks till afrika fårni ta också och börja med att ta också och jobbra

jobbra

det säjer han nu igen farran: jobbra sommrarjobbra

också brollan måste ringa en kompis genast och embryo måste gå på muggen

jobbra är värre än skolkan det säjer jag nu en gång jobbrade jag också det var som döden det var att klippra gräs på kyrkogård alltvar som en stephenenkingfilm det säjer jag nu värsta näradödrenuplelevlelsen att jobbra

rym embryo rymm ut i sommraren det säjer jag nu yo