söndag, juli 10, 2005

sommrar

yo

tut tut

fälltbilogopollarna stodde också glodde uppmot embryos balkong

ska hanaldrig vakna yo det undrar vi nu yo

tut tut

båten går embryo sa bryggan och mobbo tutrade med bilen

hadde sommnat med ansicktet i tantgentbordet

men nu ger vi oss av feltbiologpollarna fick fikapaus av morran: kex saft bullrar vill ni inte se på billder på embryo när han var tre år det undrar jag nu

näej morran vi har bråttrom

jo säjer feltbiologpollarna också ser dom ut som flin allihopa det säjer jag nu yo

nej nej grabbrar jag måsste packra det säjer jag nu yo

skrattrarna från undervåningen som smattrerband det säjer jag nu yo också morran och alla grabbrarna i fotoalbummet jaha det var så han såg ut dne lillelille embryo han var litenliten det säjer vi nu yo

vad gullrig du var embryo

lägg feta ägg det säjer jag nu yo

men nu går bilen och båten också sen är embryo i alglandet skärgården vi sespå interntet nässta gång det säjer jag nu yo

sommraren äger yo