Monday, November 14, 2005

stormogullen

iblannd stickrer han ut sitt tryne ur mörckret där dumskallrarna bor med sina små hattrar också mösror också grälrar

hur kan man grälra

varför ska man grälra

hur kan man vara som en stormogull okcså säja att man har rätt att bestämmra ditten också datten när iblannd är datten ditten också ibland är varcken ditten ellrer datten datten ellrer ditten

iblannd är verckeligheten verckeligen annrolunda sej själv det säjer jag nu

stormogullen skrämmrer man inte man bjudrer honom på smågodis det säjer jag nu yo

smakra på

7 comments:

Josephine said...

right, Http://www.circleoflife.org,
hon "bjöd" sin fiende på "godis" och räddade sitt redwoodträd döpt till "Luna". Hon fick visserligen sitta i det under två kalla vintrar igenom, men hon lyckades.

Julia (007) said...

Ja, bjud Stormogulen på smågodis. Gillar han lakrits? Annars kan du ge honom nåt annat. Som sega hallon.

sara said...

du kan ge honom abuabus chokladkaka..

embryo said...

yo

allt godis är slut

särsklilt abuabus chockladkaka den är hur slut som hellst

kan man bjudra stomrmogullen på någntoning annat det underar jag nu

kanske ett som brollan skullre säja fett smajl

Thorvald said...

Förlåt mig, embryo.

meanwhile said...

Om godiset är slut, bjud på frukt! Jag tror att stormogulen är en sån som säger att "frukt är också godis".

embryo said...

yo thorvald

du är förlåtren alla är förlåtena världnen gråtrer det är för mångna som far illa på ricktigt vi måste förlåta vareandra vi måste kramas vi måste säja förlåt vi måste gå vidrae vi måste klättera ner ur träden vi menniskor okcså skärpa oss vi menniskor också vara glada snälla förlåtrande

det skullre min farrefar okcså säja

det säjer jag nu yo

yo meanwhile

fruckt är verkeligen godis fruckt är medicin fruckt är allt fruckt äger jordklotsen är en fruckt ett stort plommon det säjer jag nu yo

eller är jordklotsen ett äppel det undrar jag nu yo