måndag, april 28, 2008

ekologisk plast

kusinen kapitalistsvinet sitter en försommarkväll plötsligt i trädgården på en miniatyrtraktor och brummar

brrrum brrrum

tjenare kusinen vad händer det undrar jag nu yo

åh jag har börjar sälja dom här plastleksakerna: dom håller tillochmed för mej

det ser ju kul ut

vill du prova det undrar jag nu

nej nej: man vill väl inte skrämma ut sej

äh släpp ut embryot ur barnet i dej embryo

men plast: är inte det lite miljöovänligt

nej nej det här är ekologisk plast

är det

självklart: man är väl ingen miljöbror heller

men plast är väl plast hur man än

inte alls: den här kommer från naturen direkt inga mellanled inga leverantörer: ren plastplast

jaha

äkta plast

jaha

känn

nej tack

jag kan fixa precis allt vad du behöver i samma material: en liten stridsvagn kanske

nej tack

synd: du skulle få ett bra pris eftersom du skulle vara den första kunden det säljer jag nu

och den obsalut sista det säjer jag nu