måndag, juni 13, 2005

blinkande korvar

yo


nu har jag sett dom dom blinkande korvarna

först tänker man att dom kommmer nog till julen
till julen vi komma handihand men dom blinckande
korvarna
dom kommrer redan nu

dom finns i snabbareköpet för ugnarnas skull
för när ugnarna ser en blinckande korv
då ville dom äta upp den det är kulgrejen

jag fattrar inte hur dom funckar äter man upp
battrierna okcsp det undrar jag nu eller harjag
drömmt

man sovrer förmycket bara på sommrarlovet
i säng missinassen okcså brollan och hans pollare domsom
håller på och spelar dom kallar det kubbe
hela natten fastdet är mörckt

en kubbe kom in i embryos säng det var hårt
en kubben kom in i dvden
en kubbe kom i köcket
en kubbe kastade jag tillbaks ut i mörkret man hörde
en dunk också sedan var matchen slut det säjer jag nu yo

sommrarlov är vansinne

det säjer jag nu yo

yo