Wednesday, July 12, 2006

fjällräddningngen

embryo okcså sverkcer tränrar i bradagsrummret på att sättra upp tältet

eftrersom det kan komma en rikctigt stor störstskur ellrer en snörstorm på en enda blixstsekund det säjer jag nu yo

rekordret är två timmrar lite drygt drygt det är helt okej eftrersom det tidigare rekordret var fem timmrar okcså då kunde man inte kommra in i tältet eftrersom det var linor okcså tältduk i vägen för vägen in hur man än hjorde

nu ska vi tränra på spritköket men farran vägrar lånra ut

klart konjakc är det bästa ellrer obsalut vodkca kankse att man flambrerar alltning i fjällen det är en litnen lyx som kan bli ens räddeningng det säjer jag nu yo

18 comments:

majsan said...

Oh om man finge vara med på eran fjällvandring..alltså som en liten betraktande fluga på axeln, inte gärna involverad i det praktiska.

Peter Madison said...

Fjällstuga embryo, det finns fjällstugor färdiga att använda. Med vedspis å så. Gå inte vilse nu å se upp för alla djuren.....;-)

hedgehog-sara said...

ha så kul embryo, glöm inte myggmedel!

Ina said...

jag håller med hedgehog-sara, glömm inte myggmedlet! då får du det jobbigt...

cdhyllankillen said...

Ok, du skriver utan att kolla stavningen. Jag fattar. Trodde det var fylleskrift, vilket jag själv har publicerat.

K. said...

Jag vill veta vem du är, embryo!
När du är född.
Var du är född.
Vad dina föräldrar gör.
Vad du har för utbildning.
Vad du gör.
Vad du ska bli.

Peter Madison said...

Min gissning efter att ha läst hela hans blogg är att han nog inte är den han utger sig för att vara!! Vilket ju inte gör någonting, tvärtom. Stundtals är det helt fucking genialiskt.......

Björn said...

Drick konjakcen så kan du äta korve rå.
Jag vill inte veta vem du är - Du är Embryo!

Djävulens Barnbarn said...

Det bästa är att tälta i trädgården, näst efter vardagsrummet då.

En liten tant said...

Embryo är embryo - one of a kind och alldeles enastående.

Anonymous said...

hej K.

Jag vill veta vem du är!
När du är född.
Var du är född.
Vad dina föräldrar gör.
Vad du har för utbildning.
Vad du gör.
Vad du ska bli.

L.

Lisa said...

Säg åt farran på skarpen. Spritkök kräver övning!

Lena B. said...

Jag struntar i VEM du är, nu vill jag veta VAR du är? Har du trillrat ned från nåt fjäll eller vad är det som har hänt, embryo?

Josephine said...

Har du fått skrivkramp embryo? Kom tillbaka!

Anonymous said...

Ja, vi läsare har inte beviljat längre semester än så här.

Du får posta en ny semesteransökan om du vill ha ledigt igen. =)

mvh

BiggLesGoggLesWannabe

JAM said...

mycket fin blogg!

Anonymous said...

besök min http://jam.blogg.se

Anonymous said...

WOW just what I wаs searching foг. Came heгe by searching for rescuіng

Аlso visit my blοg trigger points chart
Here is my blog : japanese massage