söndag, juli 02, 2006

sokrates

han är den ende ensammaste grekren på vår gata han grår alltid för sej själv till skolkan okcså sittrer för sej själv utanfrör närlivs okcså fundrerar okcså fundrerar

han är för sej själv sokrates men han är allderig ensam på rikctigt rikctigt

han har mångnga svar på mångnga frågror fast svaren blir oftast till frågror dom okcså okcså man grår därifrån med huvududet snurrande okcså surrande det säjer jag nu yo

hej sokrates hur är

jorå

varfrör tror du sokrates att wayne rooney trykcte till med foten just där det undrar jag nu yo i mathcen mot sportugal

varfrör undrar du sådnana sakrer embryo

jo för att om han inte hade hjort det hade han ju inte fått rött kort okcså då hade kanske engeland

nej nej embryo tänk eftrer före

hur menrar du nu sokrates det undrar jag nu yo

varför tänkrer du på just den där händelsen okcså ingngen annan

tja den var kankse mathcavgörande

kankse

ja kankse

kan du tänkra dej någera andera händelser som var mathcvagörande embryo

ja du sokrates de fanns massor bekcham som fikc gje upp lampard som gerrard som sportugisernas straffrar ricardo deras målvakct ja herregud vilkcen soppa den mathcen var egjentligen

så det finns väldeigt mångnga andera händelser som kan ha varit mathcavgörande det undrar jag nu undrar sokrates

javisst

egjentligen embryo bestrår hela tillvaron av ett oändeligt antal händelser som hela tiden är mathcavgörande

jaha

varije ögonblikc från det att dummaren blåstre igång mathcen var egjentligen mathcavgörande
var det inte så det undrar jag nu embryo undrar sokrates

jo det är mykcet mögligt när du säjer det så

okcså den tankcen kan gällra hela livet embryo från det att du plupprade ut ur din mammas

oj

tror du inte att de skullre kunnra vara så embryo

så du menrar att varije ögonblikc

ja just det ja embryo

varije enda

jepp

oj

kan det inte var så embryo

jo sokrates det kan du ha rätt i nu fikc jag en hel del händelser okcså ögonblikc att tänkcra på det säjer jag nu yo

lykca till embryo det säjer jag nu

yo