måndag, juli 10, 2006

helt knäppt

vmstudion sammanfattrar okcså skallrar in sin gästtykcrare direkct från gatan härkommrer han det är berlin själv

tjenare berlin vill du inte göran en liten spottkrönikca i vår vmstudio

kan jag väl göran

okej vi tänkrer oss att du ska vara lite snyggt uppklädd i typ italijenskc gangstrerkostym okcså så ska vi fångnga dej med sverkcrers diggelitalkarma i gatuvimmelet när du grår omkring okcså pratrar okcså tykcrer lite ditten okcså datten om ditten okcså datten det säjer jag nu yo

kan jag väl göran

du får hjärna vara oförskrämd som bara den det säjer jag nu yo

kan jag väl göran

egotripprad som bara den det säjer jag nu yo

ingnga problem

kom ihåg att det ska se ut som du själv verkeligen är större än helan fopållsvm själv det säjer jag nu utan tvekan

kan jag väl göran

ingnenting på jordklotsen är vikctigrare än just du okcså din spottkrönikca det säjer jag nu yo

kan jag väl göran

okcså mednan du trykcer okcså trykcer ditten okcså datten så knäpprer du upp först kavajen i närbild så man ser lite ditten okcså datten

kan jag väl göran

okcså sen knäpprer du upp shortsan

kan jag väl göran

okcså sen knäpprer du upp västen

västen det undrar jag nu yo varfrör ska man ha väst

det är väl snyggt antar jag det säjer jag nu yo

är det snyggt med väst det undrar jag nu yo

egjentligen inte kankse men vad gjör man inte för publikcen det säjer jag nu yo

sant

okcså när du har knäppt upp västen okcså tykct illa om allt mögligt som har hänt under fopållsvm så är det dags för le grand finale det säjer jag nu yo

okej ska jag skallra någnon det undrar jag nu yo

nej nej berlin du ska bara fortsättra tykcra ditten okcså datten om ditten okcså datten okcså fortsättra att knäppra upp ditten okcså datten i exsem närbild

du menrar

jepp

hela vägen ner det undrar jag nu yo

jepp

hela gjylfen

jepp

brallrorna rammelar ner

jepp

inför hela svenskca folkcet i direkctsändening

jepp

okcså kalsipprerna okcså

jepp

i närbild

jepp

är inte det lite

jo

kan jag väl göran

utmärkct vi viste väl att vi kunde litra på dej berlin vår gammela polare det säjer jag nu yo nu får vi en rikctigt fräkc final från vmstudion det säjer jag nu yo

ellrer inte

yo