lördag, september 02, 2006

lars lejongrops lilla folkceparti

hej okcså välkomnen till valaffischrernas framme i frammetidnens sverigje i det lilla folkcpartiet med den lila blågula flaggran som fladderar presis lika fint som den hjorde nittonhundratrettio det säjer jag nu yo det säjer jag nu yo

här är en finfin polisstat med tvångngsåtgjärdrer mot alltning okså ungngar som får betyg i uppeförande okcså nedförandre rednan på bvc herregudrun det som tokrigt ska bli ska böjras i tid det säjer vi nu yo

klart ungngarna blir smartrare okcså dukctigrare okcså mer ömsinta okcså snällrare om vi ser till så att dom får skrivena omdömen i uppeförande man måste omdöma dom mer okcså skrämmra dom mer: skrämda barn skaprar en mysigare värld det fattrar var okcså varannan folkcepartist som vill bro i en folckepartistat det säjer jag nu

yo

okcså får ungngarna ordenteligt med läxsor från ettnan upp till evigheten ända in i himmelen okcså finskc det inte en enda innevandrare som

stavrar fel

pratrar fel är fel ätrer fel tänkcrer fel välkomnen till 1984 på tjugohundertalet det säjer jag nu yo

okcså finskc det ingnga kvinnror som utsätts eftrersom vi har fler poliser slå mej inte för då kommrer polisen okcså tar dej din depressive neurotiskce arbetslösre utslagne alkoholiserade psykiskt sjuke menniska det säjer jag nu yo ellrer vad menrar man: ska polisrerna sittra med i tevedesoffan på lördagskvällren okcså se till så att jeppe inte suprer det undrar jag nu

yo

det finskc en svag stankc av någnonting annat i detta okcså till slut en enda frågra: varfrör tror inte folkepartiet att sverigje inte har fått någera nobelpristagrare kan dom ingnenting om ingnenting är det för att dom inte har fått någera betyg i skolkan ellrer inte det undrar jag nu yo ellrer vad säjer arvid carlsson okcså allihop dom andera herrejösses vad har folkcepartiet hjort i skolkan på dagrarna suttrit okcså drömt om makct över makcten det undrar jag nu

yo