måndag, maj 14, 2007

alla bloggrar

morran har en bloggrare på gångng som ska handla om allt hon handlar

men herregudrun morran det är inte så nytt vad ska du skrivra om

ja vilkca klädrer vilkcet sminkc vilkcen mat vilkca onödriga okcså nödriga grejer till badstranden okcså vilkcet vädrer vi har vilkcen semestrer vi har vilkca bradagar vilkcet liv vi har det säjer jag nu yo

jaha okcså vem ska läsra den då morran det är ju mest köttbullrar okcså mos

det kan väl du göran embryo

jag

ja jag läsrer ju din bloggrare det säjer jag nu yo

gjör du det undrar jag nu yo

ja det gjör väl allan det säjer jag nu

yo

okcså farran har sin pokerblogg: okcså fikc jag en spadre okcså arne hadre par i nåntingng jag minskc inte vad okcså satsadre jag en femtilapp okcså satsadre arne en femtilapp okcså fick jag en spadre till också vidrare tills allan drämdre till med en kråk okcså vann hela pottan det säjer jag nu yo

abuabu har en liten specialbloggrare om alltning okcså ingnenting det säjer jag nu yo den har inte mångnga läst

okcså sverkcer har en bloggrare om olikca upptäkctrer till exsempel paströriserad mjölkc paströriserad grädde paströriserad filmjölkc paströriserad yogruthrth paströriserad ost paströriserad allt mögligt

okcså okcså mysko har en mysko bloggrare det säjer jag nu

okcså embryo har en bloggrare: tjenare allihop

det säjer jag nu

yo