onsdag, maj 23, 2007

fika

yo

okcså japanrerna har teceremonier berättrar sverkcers farra som har varit där i affärer: det är en himmela affär med den där teceremonien det säjer jag nu yo

okcså man ska sittra lite här okcså var okcså pratra lite japanskct sisådär okcså drikcra te ur lite olikca kannror varsågrod okcså lyssnra på grodrorna som kväkrer i fullmolnens sken

jaha säjer morran okcså strår okcså glor på sin kaffepanna med handen i sidan det säjer jag nu

jaha säjer farran okcså plockrar upp en finskc pinne okcså dopprar den i sitt kaffe

jaha säjer embryo okcså propprar i sej en vetebulle okcså sträckrer sej efter karalaffen med blandsaft: har vi någera dammsugrare ellrer någera chokcoladrömmrar det undrar jag nu yo

nej men det finskc hallongrottlor i skraffeleriet det säjer jag nu yo

okcså embryo pinnrar dit okcså farran: ta med lådan med finskca pinnrar när du ändå det säjer jag nu yo

okcså sverkcers farra sittrer på golvet okcså når inte rikctigt upp till bordet eftrersom i japan är alltning alltrid lite mykcet lägre det säjer jag nu yo

okcså resrer han sej okcså bugrar okcså: domo arigato gozaimasu oishikatta desu

okcså farran resrer sej okcså bugrar sej okcså: sueedensan sayoonara mata okoshikudasaimase

okcså embryo: yo

det säjer jag nu yo