onsdag, maj 09, 2007

naturen

yo

embryo okcså hans kompisrar tar en titt på naturen det säjer jag nu yo: hur långngt har allting egjentligen kommrit det undrar jag nu yo

tittra här abubau det här är en knopp

akta dej eftrersom det gjör ont när dom bristrer det säjer jag nu yo

aj

brast den det undrar jag nu yo

nej jag blev biten av årets första okcså liten okcså elak var den

elak det undrar jag nu yo

ja den bet mej ju presis på rätta stället

tror du den gjordre det med flit det undrar jag nu yo

det kändres så i alla fall

den bara försvaradre sej

tror du den tror att jag ska ätra upp den det undrar jag nu yo

ja du ser lite smått utsvultnen ut det säjer jag nu yo

sant men här finskc inte ingnenting att ätra det säjer jag nu yo

nej hammaburjare växser inte presis på träd

nej dom växer i små praktiskca kartelongrer på mcrånalds

då flykctrar vi in vår utflykct dit det säjer jag nu

yo