torsdag, november 22, 2007

orkidé

brollan kommer inrusande: jag har fått en otrolig orkidé

okej okej lugna ner dej säjer farran som alltid har ena ögat i teven: zlatan spränger sej fram mitt i det lettiska försvaret som en transformer på motorvägen det flyger monsterjamtruckar omkring honom

men lyssna jag har fått en helt fantastisk orkidé jag tänkte att om varje svensk ger en krona till mej det blir nästan nio miljoner

den där tanken är inte särskilt ny säjer farran sätt den nu då kongo-kim sätt den

då får jag in nio miljoner och sedan ger jag en krona och alla andra till till exempel embryo och genast är han mångmiljonär och sedan ger han en krona och alla andra så vidare det kommer att sprida sej som en löpeld på ett par veckor är hela stan stormrik och nästa vecka nästa stad och efter en månad hela landet och efter ett halvår hela europa och till nästa jul blommar hela världen alla är stormrika

ja där satt den: em-guld em-guld em-guld

varför är det ingen som lyssnar på mej det undrar jag nu yo

jag lyssnar på dej fred

tack morran

jag hör inte ett skvatt

jag kanske inte pratade med just dej embryo

jag hör inte ett skvatt eftersom: pengar är inte allt pengar löser inga problem dom ställer bara till dom

vem ger den första kronan det undrar jag nu yo

farran drar upp pluskan och langar fram en tjuga: här bjud hela gänget