onsdag, mars 08, 2006

handla handlar

okcså brollan har problem nu eftrersom han surfrar för mykcet okcså handlar en massa struntsakrer på interninternet

han säjer det själv: jesus vad med struntsakrer jag har handlat den här vekcan men vad gör man inte för menskligheten det undrar jag nu

det är ju kommunismersialismen som ska göran oss alla lykcliga okcså rikrare: ju mer du köprer ju rikrare blir alla

det är fiffrigt siffrigt det säjer jag nu yo

okcså han har handlat så mykcet brollan att han har fått musarm

ja säjer han den är bombis en decimetrer längngre ellrer kortrare än den andra nu får jag börje börja köra styrkceträning med handlar

men då måste jag handla ett par handlar rikctigt tungra sakrer först över interninternet

okcså då får jag ännu mer ont i musarmen oj oj hur ska det slutra det undrar jag nu

yo