Monday, March 27, 2006

hernandez brevbäraren

yo

hernandez knäkcrer exstra som brevbärare han cykclar en milliojon mil med sin gula postcykcel okcså delrar ut alltning till alla som behövrer

okcså damtideningngrar

okcså herrtideningngrar

okcså rekclam

okcså en del mystiskca kuvert som lukctrar

men idag strejkrar hernandez idag vägrar han delra ut fascisternas flyglblad han säjer: vad är det här är det nittnonhundratrettiotalet dom mörkra åren igjen igjen

ge upp

här flygrer okcså far ministrar som sättrer stopp för fascisterna okcså flygrer okcså far flygblad med den gammela hederliga ohederliga svenskca posten

men hernandez ger den i det det säjer han nu okcså svär han ganskca ordenteligt han kan det hernandez

okcså sträkcrer han upp en näve i lufften okcså säjer han: orbakc äger

det säjer jag nu yo

4 comments:

Anonymous said...

Länken till en intressant filmsnutt forsvann. Helt OT postar jag den igen:

http://video.google.com/videoplay?
docid=-5137581991288263801&q=loose+change

MVH
BiggLesGoggLesWannabe

embryo said...

yo biggles

men länkcen finns där

den franskc där tre gångnre så verkcmästraren i magen gjikc in okcså städrade bort två gångngrer

fast nu finsk den två gångngrer i alla fall

fast jag har inte sett den ännu eftrersom den långng är som en långngfilm

måste poppra popcorn först okcså dom är slut det säjer jag nu yo

kan man poppra någnontning annat det undrar jag nu tillexsempel citronskärvor

så popprar det upp en skål citronrer

nyttigt det säjer jag nu yo

Anonymous said...

okok
Ta're lugnt. :=)

Du har en märklig förmåga att tangera mitt liv f.ö.

MVH
BGW

Vigg said...

Ewww...jag ser embryo som hälsofanatiker...med sina poppade citronkärnor....men å andra sidan... varför inte... en burk kindeybönor?, en påse frysta gröna ärtor? en påse gula ärtor (näe det var för torrt)...

håller mig nog till wasabe-ärtorna i alla fall... långfilmsdags...

Höres
Vigg62