tisdag, mars 14, 2006

valstuga tre

hello det är jag som är annagreta leijonborg

okcså jag är libero okcså det är bara blöjan

om hundra hundra år är hela globben pirativiserad okcså libero okcså alla är vi lika fria som yra okcså det ska vi fria

ursäkcta om vi avbrytrer dej annagreta leijonborg men vem är du egjentligen

jag vet inte jag är inte ingnenting alls jag är ingnen jag finsk inte

konstigt

men det gjör inte ingnenting eftrersom jag är libero okcså alldleles fri okcså fast jag inte finsk

konstigt

men så är det sköt dej själv okcså slängng ut alla andra okcså blir det lite lagom orättvist så det nästan inte syns det är det allera bästa

jahapp

får man hälsa kankse

kankse inte

okej det spelrar ingngen roll eftrersom det inte är någnon som lyssnrar på mej i alla fall det säjer jag nu

yo