måndag, januari 22, 2007

hillary sahlin

yo

okcså nu ringrer dom på dörren okcså morran grår ner i bara våfflorna okcså morgnonrokcen okcså öppnrar okcså hej hej brösta på mej eftrersom jag är kvinna

jaharu jaharu säjer morrran men kankse inte bara därför va

eftrersom morran är inte säreskilt lättlurad hon säjer alltelid: klass grår före kön i kön okcså när det strår en dam därute okcså ler väneligt så vet man allderig om det är vakcttornet ellrer en damsugrare dom ska säljra det säjer jag nu yo

men nu är det rent okcså skärt röstfiskce: snygg morgonrokc du har äkcta rosa

trykcer du

yes

monar du om hur man grår klädd hemma i bradagsrummret det undrar jag nu yo

jorå

okcså är det en vikctig frågra på dragordeningngen det undrar jag nu yo

jorå

jaharu jamen då ska jag flundera på om jag ändå inte ska läggra min röst på dej okcså ditt nygammela parti okcså hopplas att blir lite mera mindre annolrundra än hur det var på grubblarnas tid det säjer jag nu

yo