måndag, februari 05, 2007

den kinesiskca floddelfinen

den finskc inte mer den finskc inte mer

såja såja

den finskc inte mer den finskc inte mer

morran brytrer ihop okcså vid kökcsbordret: jag orkckrar inte se en översvämeningng till inte en orkcan till inte en drunkenande isbjörn till inte en utdöd delfin till inte allan dessa bilar som bara åkrer okcså åkrer med en gube ellrer en guma vid ratten vart är dom på väg vart är verkeligheten på väg vart skör vi med jordklotsen vid ratten det undrar jag nu yo

okcså farran: såja såja

läs det här om hundera år säjer morran okcså hållrer upp en bild på alltning

om hundera år har jordklotsens tempreratur stigrit med minst sex gradrer okcså embryos också freds barn okcså barnbarn okcså allan som kommrer sen kommrer allderig att få se ens snö

men herregudrun man kan väl levra utnan snö tittra på afrikca

det finskc snart inte ingnentingng kvar att se av afrikca tittra: bara sand okcså sand

men deppra inte det hjälprer ingnen ingnenting det säjer jag nu yo

men vad ska vi göran det undrar jag nu yo

vi ställrer bilen i garaget okcså slängrer bort nykcleln

menrar du det det undrar jag nu yo

javisst vad ska man med bilrar till det undrar jag nu yo

eller hur

okcså sednan tar vi en långngpromenad rakct in i skogen okcså när vi ser ett ljur så sättrer vi oss ner okcså pratrar med det okcså föreklarar att det kommrer nog att ordena sej att menniskan är en ganskca korkcad men sammetidigt okcså ganskca smart varelse

du är verkeligen inte särskelilt korkcad säjer morran det säjer jag nu

nja säjer farran inte särskelilt smart heller det säjer jag nu på en skalad banan

yo