fredag, februari 16, 2007

huvudena rullrar

yo

men vad är det här

yo

embryo

yo

vad är det här hela kökret är ju fullt av sådnana här det säjer jag nu yo

yo

kan du svara ellrer

förlåt men jag jobbrar vad sa du det undrar jag nu yo

vad är det du hållrer på med vad är det här det undrar jag nu yo

huvuden yo

jaså okcså varför då det undrar jag nu yo

jag tänkcte öppna en bar bara

okcså vad ska du med allan dom här

sallad det ska varan en salladsbar det säjer jag nu yo

men hur mångnga är det

trehunderafyrtionio stykcena det säjer jag nu yo en till varije

en till varije det undrar jag nu

ja en till varije krisdagsledamot eftrersom jag tänkcte bjudra dom på sallad okcså från min salladsbar okcså hakcra okcså malra okcså göran det treveligt herregudrun det är ett sådnant snålt klimat just nu är det inte

jo kankse det men ska du göran allt det här själv

nej nej jag har anställt mina kompisrar abuabu okcså sverkcer fast jag vet inte om sverkcer får lånra kniven eftrersom jag vet inte om vi har någera plåstrer hemma det säjer jag nu yo

jaha men har du tekcnat kollekctivavtal det undrar jag nu yo

självklart eftrersom kollekctivet äger

lykca till då embryo det säjer jag nu

yo