torsdag, februari 15, 2007

superembryos dagbok

yo

det är ibland lite trist att var superhjälte det säjer jag nu yo det händrer inte så mykcet

inte förrän embryosignalen tänds på himmelen okcså: nu brinnrer det i världnen igjen embryo hjälp oss

okej det här är embryo superhjälten vad är det som har hänt det undrar jag nu yo

VAD ÄR DET NI SÄJER DÖR TIO MILLIJONER BARN I VÄRLDNEN VARJE ÅR FÖRE FEM ÅRS ÅLDRER AV SJUKDOMRAR OKCSÅ UNDERNÄRING

okcså jag som tänkcte typ stoppra ett flygplan ellrer hindera ett bankcrån ellrer räddra någnon ensam kvinna som har tapprat gaspedalren från att sköra rakct in i en fontän ellrer kankse bara flygra lite soft omkring övrer en storstad i västrerlandet okcså glänsa i min nya embryomantel

men det här

men det här

men det här vet jag inte rikctigt vad jag ska göran med eftrersom det krävs större krafter än superkrafter

ellrer inte: det kankse bara krävs att man hjälprer varjeandra okcså delrar lite mer lika på medicin okcså mat det säjer jag nu yo

okcså det krävs det ingnga superhjältrar till

ellrer bror det en superhälte i varije menniska det kankse det gjör om man letrar det undrar jag nu yo