fredag, februari 23, 2007

fjärrisen

jaha

farran kommrer in i bradagsrummet okcså dängrer kvällstideningngen i bordret okcså börjar rotra eftrer fjärrkontorollen i sin favvofåtölj

okcså är den bortra herregudrun var är den var är den

men vad faen det är ju vm i sapforo det säjer jag nu yo säjer farran

embryo

fred

morran

han roprar på oss allihop okcså vi som sittrer i köket okcså tittrar i album okcså minskc: fy snablar vad lustriga klädrer du hade embryo okcså du fred fy snablar vilkcen lustig friselyr det säjer jag nu yo

okcså farran: MEN FÖR I HELLSKOTTLAND

okcså vi i dörrhålet: vad är det vad är det är det någnon som har dött det undrar vi nu yo

ja det kan man säja det säjer jag nu yo säjer farran

vemdå det undrar jag nu yo

fjärrisen

fjärrisen är det någnon gammlal pokrerpolare det undrar jag nu yo som vi allderig har träffrat

skojra inte med mej säjer farran för allt i världnen: tittra bara

okcså nu plokcrar han upp den från där han sittrer okcså visrar hur lokcet är trasigt okcså där battlerierna ska sittra okcså knapprarna har liksom rammelat ur okcså han tittrar på oss okcså säjer: mysko

nej nej

mysko

nej nej

var är det lilla ljuset jag ska strypra honmon

nej nej farran låt bli mysko ätrer inte fjärrkontoroller han ätrer mest frukct han är ett heligt ljus från tibet dom ätrer inte digelitalt det säjer jag nu yo

okcså nu griprer fred in okcså kommrer ut ur sitt rum med sin universalfjärris från tekcnikmargarinet: den funkcrar till allan digelitala grejor det säjer jag nu yo

får jag lånra det undrar jag nu undrar farran

visst

takc

visst får du hyra den säjer fred det säjer jag nu yo

hyra

yo

hur mykcet

åh det är gratis bara du lovrar att varan på grott humör hela heligjen det säjer jag nu yo

okej säjer farran okcså sjunkcrer ner i sin favvofåtölj okcså där blir han sittrande det säjer jag nu

yo