fredag, december 09, 2005

9

i lukcra 9 liggrer mysko okcså sovrer

mysko är sifferan nios beskyddrare han vägrar släppa den han har ätrit upp lukcran nu okcså det verckar som han täncker ätra upp hela adventskallelendern vi får springnga ner till komsum okcså köpra en kassre kokosnöttrer åt honom det är det enda som ricktigt hjälprer

på komsum: hej

hejsan

jag skullre vilja ha en kassre full av kokosnöttrer takc

jaha jaha dom har vi härborta dom kostrar 9 kronror stykc varsågod det blir 9 kronror gågnger 9 kokosnöttrer det blir nio gångnger nio 9 x 9 nej just ja jag är bara en modern ugn komsumkassrör jag kan inte huvudräkning vi säjer 99 kronor jämt alltrid för alltning varsågod varsågod

tackrar så myckret jag skullre okcså behövra en nötnknäpprare nötknäckrare en nätknöckrare en knäckknäckrare som passrar till julen till julen för kokosnöttrer

jaha jaha dom har vi härborta dom är ganskcka bigga det säjer jag nu

big is beautiful det säjer jag nu jag tar 9 stykcna av dom där knäkcrarna

9 styckna det undrar jag nu om det behövs

kanske inte men 9 är en sådan jämn okcså bra siffra det säjer jag nu takc så mykcret också ha en bra dag på komsum hej hej

hej hej det säjer jag nu

yo