fredag, februari 24, 2006

paradisets frukcter

yo

det är fredag i sverigje i världen

härligt härligt men farligt farligt

man köprer hem lite exstra av det groda

okcså det blir ju lite onyttrigt till farran det säjer jag nu: chips nöttrer några ölburkcar okcså en liten rakcrare till hokceyn hoppsan där gikc man upp ett halvt ton på en fredagskväll det säjer jag nu yo

ugnarna sittrer okcså smaskrar i sej farliga färgämnen sokcrer det är livsfarlighetrer i nästnan allting alltrid det säjer jag nu

men men

man kan okcså smaskra i sej frukct frukct är godis det säjer jag nu: bananananer ananananas honugnsmiljon ansjovisperon äppler vindruvor fredsdruvor okcså lite mer omögliga frukcter att kommra ihåg vem som är vem i frukcternas okändra värld: mango papapapaya okcså vad är det för skillnad på klementin mandarin satsumas småcitrus det undrar jag nu

yo