torsdag, augusti 11, 2005

allihopas blogg

yo

här kan man skrivra vilcka åsickter man har också om man gillrar politik ellreer vilket fopållslag ellrer om man violl föreändra världen hur den ser ut om man till exskspempel vill ha bättere med affärer ellrer gjöra världen mera som rättvis som att allra som är fattriga får lite lite av vad dom som är dom som är dom rikare får

vi kan säja hejja bono vi kan säja släng dig i väggren bush men vi kan okcså säja cokelikola är smarrigt emnimen är kung usa har ok hammaburjare

min åsickt får bli: rymdskyttlenen discocovery som lanndade i natten var soft jag vill kanske bli astrenaut men dom verckar ta tid på sej fugeleseuang har vänntat länge nu hur längne får man vännta innan man får åka till mars jupiter nepttunus ända ini solskenet det undrar jag nu yo

nejmen man kan okcså låta bli att tyckra också bara njuta av att man finns

det gör man hellst med en bra kuddre bakom huvudet också en god fruckt i handen det säjer jag nu yo

en fruckt är som en plannet det säjer jag nu samma form