måndag, augusti 08, 2005

augusti

närman sittrer för sej alldleleles själv okcså ser betongen sjunga mot betongen

då kommrer dom ricktigt djupa tanckarna dom som är i skymninmgarna som inseckter som surrar i skymningarna dom som gör att man förstår att jaså nu är mansom en menniska i mörkrtet men var finns det utnafrör mörckret det undrar jag nu?

man skulre kunna fråga en astrenaut men dom är så uppetagna av att lagra sin rymdfarkosst okcås alla detaljer knappar instrument hello this is nasa calling mickrofoner helsningar till jrdklotet

nej man får göra sje sin egnen billd av världsalltinget

hur ser det ut utanför dte man ser det unndrar jag nu yo

kanske är det sammasak därutanför fast engång till finns det alltså två embryo ellrer hur många somhelst det undrar jag nu

hej jag hetrer embryo
hej jag hetrer embryo

nej vad tjatigt det skullre bli det säjer jag nu yo