Friday, August 26, 2005

analfabetet

yo

majjen är hård mot dom hårda det säjer jag nu

embryo

yo

embryo

yo

embryo lyssnrar du på mej

yo majjen

vi får börrja om från börrjan du stavrar som en slickepinne embryo kan du ens analfabetet det undrar jag nu yo

ja ja a b g d s vce f i j k l mno p ku err ess te u ve ex y zätra å ä ö

också embryo frågrra nu majjen det söjer jag nu: vad har man analfabetet till

tänck tänck

att byggra ord med majjistern

ducktig vovve bygg nu en liten historia som hetrer mitt sommrarlov av embryo embryo

yo majjen jag sättrer ignång på en gnång en fråga bara

ja

måsste jag användna alla bokcstävrer i analfabetet dom är förskrcäkeligt mågnga 28 29 styckena

finns dubbel v finns ku det unndrar jag nu svara den som kan

4 comments:

trollret said...

dom finns men går säkert ock rasjonalisera bort, då blir tanjentbordet mindre, ä å ö kan också tas bort. sen tycker jag att 7 kan tas bort för min kompisar pekka ock dolores kan inte utttala, jag akn tänka mej ta bort pnunkten också för de räcker med fråge tecken eftresom allt ändå är frågror, eller hur?

embryo said...

yo trollret

håller med dej till visste del men uttalet kan man träna på också kan det vara fiffelurigt att kunnra säjja just 7 om det är klockran som är sju ellrer om någonen frågar dej hur mångna är de små dvärjarna

sju

det säjer jag nu dom är ju sju yo

Schnigel said...

vilka är de 7 dvärgarna?
Trötter, arger, butter, bister, surer, blöter, rötter?
Nä... Jag kommer inte ihåg.

embryo said...

jag tyckrer man kan säja att man är som alla sju dvärgarna allaldlelels själv

allatså i en också på samma gång i samma persson: tröttrer blygrer gladrer tokrer kloker inteklokrer ja vem vilcka var det mer hungrer ellrer matgladrer det undrar jag nu man borrde gjöra en frågesport det säjer jag nu yo