fredag, augusti 26, 2005

fika

yo

man kör iggnång rätt så hårt med mattematik också svennska också samhälls också data ocksås idrott också skolkrar man från kemin jag menrara hur mågnga grundämnen får det egejentlien finnas också hyr man dvde också cocelicola också hem till abuabu också mobbo sittrer också glor på dvde

jag troddre det var en kricksfilm

men det var det ju dte var ju med hittler

hittler suger

dom är bara i en buncker det säjer jag nu yo mcyket allvaraliga gubbrar också lite ordenteligt kneppa

hur kan man bli sådnan det undrar jag nu

jag frågar majjen: hur kan man bli sådnan som hittler han sög ju
också majjen: bra fråga embryo bra fråga
också står han tysst i typ tiotusnen år också: nej nu tar vi fika

det finns ingna svar på ingenting det säjer jag nu

var finns allra svar det undrar jag nu yo