måndag, augusti 29, 2005

mackaroner

yo

vilcken är den godraste passtan det undrar jag nu också varför är dom olicka är dom olicka också i smaken om dom är runnda också små eller stora som rör elelr som spagaghettetti nej inte mykcet olicka i smaken

också undrar jag varför vanliga mackaroner smakrar mjöl också inte skruvrarna eller rören smakrar mjöl fast don är passta allting allihopa

fråga tre vilcken är den bässta såsen köttfärs ellrer med bejcon också ärtor ellrer finns det ännu bättre tillexmsempel med tonfisck det undrar jag nu

fråga fyra om passta är vilcken är skllnaden med nudlar också spsgahhetetti det undrar jag nu

också undrar jag men här kann man bara gissa varför säjer morran det är en skandal att embryo och brollan har ketcheup på köttfärssåsen det undrar jag nu kethcup är ju det bässta på bordet det säjer jag nu