torsdag, september 01, 2005

leve verkeligheten

fannfar för farran för nu är det en sån torsdag då han bestämmt sej herrejesus säjer han zlatan är på gnång nu ska bulgarijen få sej en känga ho ho det säjer han nu farran det gällrer att laddra till heligjen

nu ska jag barar därför steka pannkakror säjer han nu farran heja heja farran heja sverigje heja zlatanhenke nu tar vi dom okej

och brollan ho hh också embryo ho ho eftersom farrans pannkakor har en smak av gulld i sej en vinnarskalle har han farran när det jällrer pannkakor det säjer jag nu vmgulld vmgull vmgulld med pannkakmeddaljer det säjer jag nu

yo

också hallonen också blåblären också grädren också sokceret också jag tar ett lasstbilsflak till med nya pannkakror också farran röd och glad undrer fläckten med mjöl mjölck ägg men iblannd glömmer han äggnen det är ingnen höjjdare hans humör då det säjer jag nu ho ho

nu kommrer pannkaksluckterna det är mycket nära himmlen vi är nu det säjer jag nu yo föär i himmlen där ätrer man pannkakor varrje torsdag så måsste det vara det säjer jag nu

smacklig måltid grabbrar

yo