måndag, september 26, 2005

fri också glad färdig

mitt sommrarlov andra gågngen nummer två

mitt sommrarlov 2 mitt sommrarlov II mitt sommrarlov uppeföljaren mitt sommrarlov nu tar vi den igjen

här är hela bunnten

varsågod majjen nu är omarbetet klara färdigga gå den gnisstrar den här storyn det säjer jag nu yo

också majjen: tack embryo det var som sjuttron du gillrar det här va embryo att skrivra

yo majjen det säjer jag nu läs nu majjen det säjer jag nu läs nu

också majjen: läsa läsa

läsa läsa

läsa läsa

läsa läsa

gnisstrar det inte majjen det undrar jag nu yo

också majjen: tyssckt embryo

läsa läsa

läsa läsa

MAJJEN SKRATTRAR JÄTTREHÖGT DET HÄR HÖR TILL OVANELIGHETETRNA I VÄRLDSHISSTORIEN DET SÄJER JAG NU PÅ EN SKALAD BANAN TIO AV TIO

sedran: fniss fniss också majjen: du är inte ingnetning klok embryo det säjer jag nu verkeligen fniss fniss

blir det MVG nurå majjen

majjen: hm

majjen igjen: hm du måstre lära dej också att stavra embryo du stavrar förskräckeligt men annrars skulle du kunna bli kosör

nä majjen alldrig det säjer jag nu inte kosör också hållra på med in i lagårn med er nu ska det mjölckas jag tror jag är algerisk mot kossror det säjer jag nu yo majjen ellrer algerisk mot själva luckten är lika med kospillenigng nej tack

jag vill vara en fri menniska majjen

frisör passrar bättere det säjer jag nu

yo