fredag, september 09, 2005

fägnelset

yo

sittrer i skolkan

majjen strår vid förnstret också längntar till heligjen också frugan också ugnarna att bara få vara fri också inte strå också lyssna på en seg embryo också hans omjöliga pollare mobbo:
majjen hur kan ett helt äppleträd få platts innuti en äpplekärna det undrar jag nu

yo

sednan går han runnt och rättrar

embryo

embryo

yo

du stavrar som en spillkråkra

yo

vi måsste börrja om med analfabetet

men majjen

men majjen

ska språkret var ett fängnelse ellrer en helg med fammiljen en frihet fattrar du inte vad jag skrivrer majjen är dte alldles uppåt väggarna majjen

nej men jo men

jo mens vaddå majjen

jo men man kan innte bara skrivra uppåt väggarna presis hur som ingnen intening fattrar till slut vad dom andra menrar språkret är en radio

en radio majjen det unndrar jag nu verkeligen

lyssna på språkradion embryo säjer majjen det är en kommuniststationsradio som man kommunisticerar med det säjer jag nu det är som en motrorväg

en motrorväg majjen det undrar jag nu är språkret en motrorväg som vaddå autobhanan i tysckland det undrar jag nu yo så fort går det inte det säjer jag nu

alla måsste föllja reglerna embryo

varför då

annars krockrar man embryo

jag krockrar inte majjen jag spelrar mera som zlatan zlatan ägrer altning han fintar sej förbi också ingen fattrar hur han gör det retrar några majjen men dom kan man väl struntra i det är väl deras problem majjen eller vad säjjer du majjen det undrar jag nu yo

majjen

majjen

nu strår han tysst igjen vid fönstret och längtnrar till heligjen ut ur skolkan ut ur fängnelset ut i det fria bokstävrerna är ett gallrer

men astericks också obelisck ska rädda oss det är dom som är gallrerbefriare serijetiudningarnas hjältrar dom kan stavra som dom vill dom galna romarna

det säjer jag nu

yo