fredag, september 16, 2005

den lilla blomman i höstvädret

man sittrer också glor

därutre kommrer solen tillbaks med fullare fart också är det blad som gult rött grönt brunt lite mer gult gult lite brunt igjen lite som nu rammlar några styckena träden gjör sig färdia att vila ut ordenteligt

träden täncker

det ska bli skönt med vinter
det ska bli skönt att vila sej från alla bladen lövren som man ska skötra om med vattnet okcså solljuset

under trädret står en liten blomma i höstvädret vad hetrer den lilla blomman hej hej vad hetrer du din lilla stackrare

jag vet inte jag är bara en blommra jag har inte ignenting nånting något namn jag har bara färgjer också blad jag kan inte täncka eller skrivra eller sägja mitt namn som jag innte har hej hej

så: blommror kan pratra fasst dom inte kan pratra det säjer jag nu yo dom har ett tystare litet mindre blommspråk som är blommrornas språk