torsdag, augusti 04, 2005

den svenska idrottsmannen

yo

han har en sportbil han har en litemera tajjtare tetröja med somdet ärsom en dragkejda upp till hakspettet okcså lite för små jympaskor men hanhade en stor påse

för det säjer jag nu det var mågnga jympastiklecktioner som han inte missrade han hoppade han spragng ini väggen han sprangng varv efter varv han smaskade till brennbollen med det rejäla hammarslag

yo han var inte jag han var mer som en superman embryo var mersom domsom sittrer breve okcså recker upp handhen okcså säjer man: jag behövrer gå på

och jympamajjen med surt blick: kom hellst inte tillbaks och missra passarna din sopa

så gick man hem och la sej och gloddre upp i taket

min framtid är inget inget lägnre längdhopp jag får hoppa någon annanvart det säjer jag nu yo