fredag, maj 09, 2008

interpunktering

farran står och svär mitt i trafikkaoset: förbrummat okcså

när sverkcers farra viner förbi på sin velicoped: hallon där frank vad händer

hallon hallon

du ser bestört bestört ut

nja: det är däcket

däcket det undrar jag nu

det har fått interpunktering: ser du

ajdå: det har fastnat ett kommatecken precis där: ,

ja så nu måste jag bryta ihop och bryta

ajdå: har du kofot tvärslå dynggrep blylod frisläpp: men vad är det det heter

domkraft

precis

fälgkors

precis

nej jag har inte ett jota: inte ett reservdäck heller för den delen

ajdå: men du kan få låna ett skiljetecken av mej om du vill: jag har några i portföljen: ett gammalt utropstecken fyra frågetecken en liten låda semikolon inga punkter tyvärr

du har inget kolon: dom grillar jag mest

obsalut: hela fickan full

perfekct: ge mej ett knippe så tar jag mej hem till slut: det är ju ändå fredag

precis: habrada: : : : : : : :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::