lördag, september 08, 2007

nuva

yo

farran hur är det med dej

nuva

ja herregegudrun näsan är helt röd

hemskc nuva

grå till fabblo dokctorn eftrersom du kankse behövrer medicin ellrer inte det säjer jag nu yo

okcså morran ångrar in med en kanna som det ångrar om okcså: finskc det någon dokctor kvar att grå till det undrar jag nu yo verkeligen

jag har nuva nu va

drikc en kopp av lite vad som helst så ska du se att du blir piggrare

föreskräkcelig

snyt dej åtminstone eftrersom det är inte så fräschshchcschshst annars

vill du ha en arlvedon det undrar jag nu yo

nuvan

ge honom okcså en näsduk okcså en krossordstidening från nittonhundratalet så kankse det blir bra okcså bäddra ner honom undrer alltning gjenom hela vintern okcså kan vi släppra ut honom i juni juli eftrersom då har det nog slutrat rinnra om honom det säjer jag nu yo sov grott nu farran så ska du se att du ser bättre ut om hundra år det säjer jag nu eftrersom alltning grår över med tiden

yo