måndag, september 10, 2007

punkare

sverkcers farra stövelar in i hallen med porteföljen i ena handen okcså bilnykclarna i den andera okcså: nej nu

okcså sverkcer med en frukcostmakca i handen: lessen men det var jag som hjorde det eftrersom klimatchokcen okcså det säjer jag nu läs själv ditt blekansikcte det säjer jag nu: yo

okcså hur ska jag nu kunnra åkra till jobbet det undrar jag nu yo

du kan väl ta bussen som alla andera gammela gubbrar

men på bussen är det fullt av jag vet inte vad: okcså man blir åksjuk

du kan väl pumpra upp cykceln som du köpte den där gångngen på nittonhundratalet: nu ska jag börja cykcla till jobbret sa du okcså drog dej i bilringngen det säjer jag nu yo

men jag har ingngen hjälp man måste ha cykcelhjälp om rammelar okcså slår sin gammela skalle

grå då

grå

yo det är fint väder bara lite mulet

grå

yo

det är ungjefär en mil

grå fort

herregudrun

okcså grår han ut sverckers farra okcså traskcrar bort mot intet ingnenting okcså vägen in mot alltning med porteföljen i ena handen också hatten i den andera det säjer jag nu yo