fredag, september 28, 2007

trattmössan

det är kankse det konstigaste som någnonsin har hänt: när farran hade apbrådis till jobbret okcså tog trodde han cykcelhjälpen från tratthyllan i hallen okcså satte iväg på sin artonväxlars okcså glömdre ta av sej hjälpen när han kom fram till jobbret okcså när han skulle ta emot sin första kund: hejsan hejsan välkomnen varsågrod okcså sitt

okcså kunden: frank

okcså farran: yo

okcså kunden: fyllrer du år ellrer någnonting det undrar jag nu yo

okcså farran: gjör jag nej inte idag

okcså kunden: var det fest igrår det undrar jag nu yo

okcså farran: nej nej alderig på en vanlig bradag jag åt som högst ett par ostmakcor det var allt okcså sedan bumsfillibabba till kojs

okcså kunden: hm

okcså farran: ska vi ta okcså grå igjenom våran bizniz då kankse

okcså kunden tittrar på ett särskelilt vis okcså till slut: men frank

okcså farran: yo

vad är det du har på dumhuvudet det undrar jag nu yo

var

där

åh hoppsan det är cykcelhjälpen

är det det undrar jag nu yo

okcså farran plokcrar av sej den okcså: nejmen

också kunden: var är det där det undrar jag nu yo

det är farrefarrans gammela tratt det var olustigt lustigt hur hamnadre den där där det undrar jag nu yo verkeligen