måndag, maj 25, 2009

slutord

abuabu och sverkcer står och jämföra varandras

jag har ett litet tangentbord bakom bildskärmen: ser du

jag har plats för en biljard låtar: lyssna

jag kan se på två filmer samtidigt: titta

jag kan prata baklänges: anssyl

jag kan surfa utan att tänka: ser du

jag kan tänka utan att surfa: ser du

jag har en korkskruv infälld i kameran: öppna

jag har en skruvmejsel och ett litet sågblad bakom kreditkortsläsaren och innanför tangentbordet har jag en extra bildskärm som man kan veckla ut och sova inuti som en digital sovsäck

jag har en fotbollsplan och en hammaburjarresataurang som är öppen dygnet runt: och sen kan man tanka bilen med den här lilla sladden: min mobil rymmer två hundra megaliter

jag kan flyga i min

jag kan teleportera bort verkligheten med ett enda klick: klick