onsdag, juni 14, 2006

den nakna sanningnen om fopållsvm

i duschen: passa tvålen är du hyggelig

okej här kommrer den oj oj hoppsan den flög iväg det säjer jag nu yo

åh ingna sådnana där långpassninggrar tvärs igjenom igjenom hela duschrummret jäkla ballongrer dom där

jag sa ju förlåt förlåt

hjorde du inte ju

hjorde jag ju

inte

hjorde

inte

hjorde

inte

grabbrar grabbrar

vaddå vad är det vi tjafsar om inte ingnenting stör oss inte

var är tvålen grabbrar var är tvålen broder

broder för dej va

här är den: schploff oj oj sorry

aj aj

oj oj

aj aj den tvålen visste var den hamnadre det säjer jag nu yo

joru den kan du behållra själv till nästa match det säjer jag nu yo släng in en ny tvål från kortsidan gubbrar det säjer jag nu för här försvinnrer dom på dom mest olämpleliga ställen uj uj det säjer jag nu

yo