onsdag, juni 28, 2006

embryos journalistskolka

hej hej okcså välkommna till embryos journalistskolka grattis ta ett gratis suddegummi okcså ett antekcningsblokc okcså släng det i papprerskorgjen för det behövs inte ni ska i alla fall bara skrivra sånt som andera skrivrer okcså tänkrer ni ska inte behövra tänkra själva era stakcrare

det vikctigaste är att kunna strå slappt okcså ledrigt på mottagningar okcså presskonferenser lite i bakgrundren med en arslett i ena handen med snittrar med pastej okcså en kräkra okcså ett glas vitt i andera handen okcså sträkcra upp handen med glaset i okcså frågra: ska du avgrå nu det undrar jag nu yo

eftrersom att avgrå är det egjentligen vikctigaste man kan skrivra om

avgrå lagerbäkc eftrersom du är tråkrig
avgrå persson eftrersom du är sosse
avgrå bosse eftrersom du är okcså sosse
avgrå bush eftrersom du är amerikcan
avgrå saddam eftrersom du inte är amerikcan
avgrå alltning eftrersom drevet krävrer det

okcså det är med detta som vi avslutrar vår lilla journalistskolka tänk alltid på att göran presis som allan andera journalistrer i drevet okcså skällra som alla andera journalistrer i drevet eftrersom drevet är det vikctigaste journalistiskca instrumenten näst eftrer ciggisarna okcså baksmällaren det säjer jag nu yo

någera frågror det undrar jag nu yo

förlåt vad sa du där bortra med all mat i munnen det undrar jag nu yo

förlåt

nej nej embryo har ingnga planer på att avgrå det säjer jag nu yo

lykca till allihop okcså kom ihåg att se till att få en rikctigt snygg bildbajsline där man ser alltning i helfigur det är vikctigaste att synas själv eftrersom världen jordklotsen den lilla smutsfläkcen man ska skildra bara ju är en liten prikc egjentligen det säjer jag nu

yo