onsdag, juni 28, 2006

embryos tevekokcskolka

hejsan hejsan okcså mykcet välkommna till den här skolkan där vi ska lära oss hur man blir en perfekct tevekokc

eftrersom vem vill inte bli det det undrar jag nu yo

nej nej inte du ababu det fattrar jag okcså eftrersom du helst ätrer hammaburjare supersize me okcså drikcrer onyttrig nyttrig cokelikola dygnet runt lykca till i frammetiden när du vägrar dej det säjer jag nu yo

men allan ni andera

först ska man vara en ugn man okcså lite rufsig i håret okcså ha ett kök som man har köpt på ikea ellrer home hemma fast det ser misstänkct ut som om hemma är i en tevedestudio det säjer jag nu yo

allt man sednan behövrer är massvis av persilja

okcså en kniv okcså en jättechokc skärbrädra

okcså en struntman som kan skära upp persiljan exstremt mykcet exstremt fort i närbild utan att skära av sej fingrertopprarna det är nästan omögligt provra för guds skull inte det säjer jag nu om ni inte har nära till närakuten yo

okcså läggrer man upp allt på ett fat okcså ringnglrar man lite olivolja över lykca till allesammans smaklig måltid det säjer jag nu yo