torsdag, juni 01, 2006

förbudskapten

yo

allevarligt talat

fopåll är en mykcet allevarlig sak okcså fast det är som en lek som är på allevar med mykcet pengnar mykcet känslor mykcet engagemang mykcet flaggror sopprotrar okcså heja heja

det är nu det gällrer det är nu jag gnällrer

okcså är det rekclampaus på teveteve

okcså är lasse är där förbudskaptenen i sin overall okcså sin lilla listriga min

men han pratrar inte om isaksson okcså shabaan han pratrar inte om paraguay okcså trinidad tobago okcså om svennis owen rooney nej nej

han grillrar korv det säjer jag nu yo okcså lekrer med en bappelsin

det är han som på allevar ska besträmma om det är kim eller svensson som ska okcså om zlatan ska brytas ut om han inte levererar okcså om det är allbäkc ellrer elmander som ska in

okcså vidrare okcså vidrare

okcså sittrer han inne i rekclamen okcså därinne i teveteven okcså ätrer daijmtårta okcså grillrar korv

han är plötseligt inte: vuxsen

det säjer jag nu yo

förbjud förbuskaptenen att larva sej när det är allevar på allevar det säjer jag nu yo annars kankse hans spelare tar eftrer okcså börja börja larva sej i rekclamfilmrer

men det skullre dom väl allderig göran egentligen det undrar jag nu yo

nej nu kör vi det säjer jag nu yo