tisdag, juni 27, 2006

embryos filmskolka

yo välkommnen till embryos filmskolka lekttjion ett till tio på en skalad banan en tia mitt i prikc det här ska bli skoj

först måste man ha ett manuskript det hittrar man i byrålåddan: oj oj vilkcen bra story den måste jag göran något av åt med till från kankse en film

sednan måste man ha skådrisar någera stykcen till exsempel abuabu sverkcer brollan farran morran okcså mysko

sednan måste man ha en studio till exsempel ett bradagsrum med fotöljer en soffa en tevede grardiner glas krukväxster ja ja sådnant som man brukrar ha hemmavid till exsempel okcså mattror

sednan måste man ha en karma det grår bra med en gammlal men en ny är bättre en dvdekarma helst för då kan man regregera direkct i datorn det säjer jag nu yo men superåtta är okcså super

sednan måste man ha en regissör till exsempel embryo

sednan kör man tagening ett tagenting två tagening tre tagening fyra ja ja det blir himmela mångnga tageningngrar innan man är helt nöjd det säjer jag nu yo särskilt med farran okcså morran dom är helt komplott talangslöa

men abuabu gör en bra roll som agent okcså sverkcer gör en bra roll som en mördrare okcså brollan gör en bra roll som agent okcså mysko gör en bra roll som mördrare ni fattrar detta är en thrillrer av hög interattjonell klass det säjer jag nu yo

sednan är det bara att skriva dit THE END okcså är allan nöjda okcså gladra okcså har man premijärfest okcså där gräller det att sköta sej okcså sednan bollywood nästa lyxvilla svampagne någera snyggra bilar i milliojonklassen svimningpool barbecuegrill av finaste märkce okcså väldeligt dyra tofflor okcså heltäkcnings överallt

lykca till allihop det säjer jag nu yo

THE END