tisdag, juni 20, 2006

det feruktansvärda bråket i vmstudion

oj oj det grår hett till i vmstudion

abuabu har fått tokspader på sverkcer okcså menrar att han att han ja det är ingnen som rikctigt som begriprer det kankse är värmen själva hettan febern nerverna spänningen själva vm vem vet inte jag

sverkcer sverkcer skrikrer han tvärs igjenom över hela vmstudion

okcså sverkcer svarar ja vad är det abuabu

okcså abuabu: du kundre passra dej lite oftrare

okcså sverkcer: hur menar du nu det undrar jag nu yo

okcså abuabu: du passrar ju alltid en massa frågror okcså svar hit okcså dit men nu tykcrer jag du kan passra dej

okcså sverkcer som inte rikctigt fattrar men ändå blir uppretrad man ska inte uppretra sverkcer det säjer jag nu yo: passra dej passra dej själv

okcså abuabu: håll du

okcså sverkcer: kan du vara själv

okcså abuabu: passa dej sa jag

okcså embryo programledraren som företvivlat har suttrit okcså drukcrit kaffe fast han inte är vuxsen rikctigt att drikcra så det har runnrit kaffemustashcer länsmed utmed hela ansikctet: hallå grabbrar vad är det här för match ni kommentrerar

okcså dom andra: tyskc med dej du

okcså embryo: jaha förlåt

okcså börje börjar man kastra mikrofonrer tevedeskärmar pennror blokc statistikbökcrer tofflor kaffemuggrar till slut börje börjar man kastra vajreandra omkring i vmstudion okcså abuabu är den starkcaste fast sverkcer i sin vrede visar sej ha nästan övernaturligra krafter innanför shortan okcså nu åkrer embryo in i kameran okcså ut ur etern med huvududet före okcså sen är det abuabus tur okcså därmed får någron annan ta över vmbevakningen hej hej med huvududet före

heja ralf det säjer jag nu

med ett svagt okcså nästan söndrerslaget: yo