måndag, juni 12, 2006

heja usa

usas bakclinje bestrår av någera fångngar från guantanamobasen dom spelrar för sitt liv det ser bra ut det här

i minfältet spelrar någera gamblers från afghanistan det ser bra ut det här

i oljefälet spelrar dikc the prikc okcså ronald mcdonald det ser sisådär ut det där

målvakct är georgegrafi ws brolla nja han verkcar vara ett såll den där

på topp däremot den vindsnabbe georgegrafi w bush himself okcså zlatan ibrahimovic

zlatan ibrahimovic

zlatan ibrahimovic hur kom han dit det undrar jag nu yo

genmanipuliation det säjer jag nu yo från ett av usas genmanimanipulationslabradoratorier det säjer jag nu yo

till nästa vm satsar man på att ha tio zlatan ibrahimovic i usas landslag okcså en målvakct som man kallrar superman bara grön kryptonit bitrer på honom innan han kan bita i den gröna mattan det säjer jag nu yo

men lite fuskc är det nog

okcså är zlatan lite sut på zlatan ibrahimovic eftrersom han är inte han fast han är han som inte är han han det säjer jag nu yo

ps heja tjekcien ds