onsdag, januari 30, 2008

det finns liv i rymden

embryo finns det liv i rymden det undrar jag nu yo

det är klart abuabu: kolla där bara

men det är ju sverkcers farra som kommer släpande på två enorma konsumkassar fulla med allting och en portfölj och en ryggsäck och en sportbag och en enormt underlig tratthatt på huvudet

precis: ett ufo

det var inte särskilt snällt sagt embryo: har du blivit en hårding det undrar jag nu yo

nej nej inte han utan hatten: det är ett ufo

är det

yep

hallon hallon sverkcers farra: hur står det still

åh det knallar grabbar det säjer jag nu yo

vad är det för underlig tratthatt du har på huvudet det undrar jag nu yo

åh det är ingen hatt det är ett flygande tefat

är det

yep

vad var det jag sa

och alldeles ljudlöst lyfter den lilla tratthatten från sverkcers farras huvud och hans tunna kalufs blåser till innan ufot får en skjuts av en osynlig kraft och visslar iväg upp mot skärvorna på noll och ingen sekund det säjer jag nu

yo