onsdag, januari 23, 2008

köp allting

kusinen ringer på embryos och farrans mobil samtidigt: tjenare hallon

hejsan hejsan

kusinen: jo alltså jag tänkte om ni alltså eftersom det gäller en grej och om ni ja jag funderade på om ni alltså vad säjer ni

och farran avbryter: hur mycket behöver du låna

och embryo bläddrar i pluskan: jag har en hundralapp och några tjugor

och kusinen: åh jag tänkte köpa några apotek

varför då

eftersom dom är till salu och medicin säljer som smör i solsken eftersom vem blir aldrig sjuk det undrar jag nu

jag

vem då

jag: embryo

vad är det med dej

jag blir aldrig sjuk

aldrig

nej

inte en snuva en enda gång: oj nu måste jag gå till apoteket och köpa mej en ask ditten eller en burk datten

nej

åhå

inte abubabu heller

inte

nej

sverkcer däremot han är lite klen

där ser du: sjukdomar är en framtidsbransch

men han äter frukt det är den bästa medicinen säjer hans farra

frukt

och den köper han på konsum

åhå: men då kanske man ska köpa några konsumbutiker istället

och farran innan han säjer morsning och lägger på: enfald är också ett slags begåvning det säjer jag nu

yo